При створенні концепт-карів автовиробники переслідують різні цілі. Декому дуже кортить продемонструвати футуристичний дизайн, інші вивчають потреби ринку, а деякі створюють неймовірні прототипи для демонстрації своєї технологічної величі. І ці прототипи якраз з таких.
Mazda MX-03

26 японський автосалон в Токіо був багатий на новинки. В епоху економіки «мильної бульбашки» кожен поважаючий себе японський автовиробник прагнув представити своє бачення автомобіля майбутнього. Мазда як передова компанія, не могла залишатися осторонь і підготувала прототип — Mazda MX-03.

Автомобіль міг похвалитися трисекційним роторним двигуном потужністю 320 к.с. При скромному обсязі в 2 літри, такої потужності вдалося домогтися за допомогою двох турбокомпресорів з титановими крильчатками. Крім того, MX-03 оснащувався повним приводом і більш просунутим повнокерованим шасі SS-4WS. За точність управління, крім шасі відповідав рульовий механізм SS-VRG зі змінним зусиллям. З огляду на те, що замість традиційного керма перебував літаковий штурвал, рішення актуальне.

Теоретично Mazda MX-03 масою в 1170 кг могла розганятися до 290 км / год, а першу сотню долати за 5 секунд. Але прототип ніколи подібних випробувань не проходив.
Toyota FXV

На тій же автомобільній виставці, Тойота представила дуже цікавий чотирьохдверний спортивний седан FXV. Прототип мав обтічний кузов з полімерних матеріалів і 4-циліндровий двигун з турбонаддувом. Найцікавіше, що мотор автомобіля розташовувався за пасажирськими сидіннями, а розподіл ваги автомобіля досягав ідеального співвідношення 50:50. Крім того, як і Mazda MX-03, концепт оснащувався повним приводом і шасі 4WS.

У комфортабельному чотиримісному салоні перебували сенсорні екрани, один великий 8 «CRT дисплей, CD програвач, проектор на вітрове скло, а також мобільний телефон.
Nissan MID4

Дивно, але MID4 японці представили не на батьківщині, а в Німеччині, на автосалоні у Франкфурті в тому ж 1985 році. Тим часом, на відміну від футуристичних прототипів від Тойоти і Мазди, Ніссан готував цілком собі серійний автомобіль.
Перш за все в очі впадало схожість MID4 з італійськими спорткарами тих років. Дизайнери Nissan надихалися Ferrari Testarossa і не приховували цього, тим більше, що з технічної частини MID4 виглядав дуже достойно.

За сидінням водія знаходилася V-образна шістка VG30DE потужністю 190 к.с. Цей мотор згодом стане основним для культової 300ZX, Leopard, Gloria і Cedric. Крім того, саме на концепті MID4, інженери Ніссан використовували повний привід, який стане основою для системи ATTESA. Ну і без повнокерованого шасі, звичайно теж не обійшлося.
Японський автопром розправив плечі
В цілому до середини 80-х, японські автовиробники накопичили достатню компетенцію, щоб реалізовувати найсміливіші технічні нововведення. Технології, які були продемонстровані в цих прототипах, в тому чи іншому вигляді незабаром були застосовані в серійних автомобілях.