innovaczionnye dizelnye tehnologii ot honda realizovany v novom dvigatele 1 6 i dtec dlya honda civic 5e6a286a9a65b Найкращі двигуни: 500000 кілометрів не межа

Найкращі двигуни: 500000 кілометрів не межа

Рубрика:

Цей список 6 самих надійних двигунів дозволить підібрати авто, в якій мотор не буде доставляти будь-яких турбот автовласникові і не потребуватиме серйозного ремонту.

Надійність двигуна — це чи не визначальний фактор при покупці нового автомобіля. Саме на мотор в процесі експлуатації машини припадають підвищені навантаження, і не надто надійні силові агрегати швидко виходять з ладу, вимагаючи дорогого і вкрай складного ремонту. Поговоримо детальніше про шість найнадійніших двигунів, які зазвичай не доставляють проблем автовласникам.

Відразу обмовимося, що поняття надійності розтяжне. Безпроблемність використання двигуна буде залежати від різних факторів, і в першу чергу від правильності обслуговування силового агрегату. Автовласникові потрібно на регулярній основі міняти моторне мастило, охолоджуючу рідину, проводити всі необхідні роботи з механізмом газорозподілу. Тільки в такому випадку можна буде продовжити життя мотору, який прослужить протягом багатьох років.

Toyota 3S FE

Цей дволітровий мотор з’явився ще на початку дев’яностих років минулого століття, він встановлювався на різні моделі РАВ4, Авенсис, Карина і Камрі. Залежно від своєї версії цей силовий агрегат мав потужність в 128 і 140 кінських сил. Він відрізняється простою перевіреною часом конструкцією і ресурсом понад півмільйона кілометрів. При цьому не рідкість екземпляри, які пробігли понад мільйон кілометрів і все ще знаходяться в працездатному стані.

Mitsubishi 4G 63

Ще один силовий агрегат, який з’явився на початку вісімдесятих років минулого століття. Цей мотор мав два розподільчих вали і систему регулювання фаз газорозподілу. Завдяки наявності відразу трьох клапанів на циліндр покращилася віддача мотора, двигун економив паливо, відрізняючись універсальністю використання. Цей агрегат ставили як на легкі седани, так і на універсали і навіть позашляховики. 4G 63 протримався на конвеєрі кілька десятків років, він встановлювався на Мітсубісі, Хендай і Кіа, сьогодні він все також використовується китайським виробником компанією Brilliance.

Хонда D-серія

Це ціле сімейство двигунів, робочий об’єм яких складав 1,2-1,7 літра. Виготовлялися вони в кінці минулого століття і на початку двохтисячних років. Це високотехнологічний економічний двигун, який мав потужність в 131 конячку. Такий мотор встановлювався на кросовер Хонда HR-V, а також моделі Стрім, Акорд і Сивик. Цей атмосферний двигун мав просту конструкцію, що дозволяло йому з легкістю витримувати півмільйона кілометрів пробігу.

Рядні шістки від БМВ

Німецький автовиробник компанія BMW добре відома своїми рядними шестициліндровими двигунами серії M30. Вперше модифікація такого мотора з’явилася в 1968 році, а сам двигун проводився з істотними змінами аж до 1994 року. Потужність цього мотора в залежності від його робочого об’єму становила 150-220 коней. Цей силовий агрегат забезпечував чудову динаміку автомобіля, був економічний і простий в обслуговуванні. Ставився такий мотор на BMW 3 і 5 серії.

Mercedes-Benz OM 602

Цей мотор по праву зарекомендував себе як «неубіваемий», виготовлявся він в період з 1985 по 2002 роки. Силовий агрегат встановлювався не тільки на 124 і 201 модифікації Mercedes, але і на легендарний позашляховик G-класу і сучасні мінівени Спринтери. Цей силовий агрегат мав ресурс в півмільйона кілометрів і більше, був простий і невибагливий в обслуговуванні.

Тойота 1JZ GE

Це двигун робочим об’ємом 2,5 літра з’явився в 1990 році і протримався на конвеєрі протягом 17 років. Він встановлювався і не тільки на різні моделі Тойота, але і на розкішний представницький седан Лексус LS 300. Ресурс цього двигуна становив близько мільйона кілометрів, після чого силовому агрегату був потрібний капітальний ремонт.

Підведемо підсумки

На жаль, сучасні двигуни не настільки надійні, як мотори, що випускалися в кінці минулого століття. На окремі модифікації Мерседес-Бенц, Тойота, Хонда, БМВ і Мітсубісі встановлювали двигуни, ресурс яких перевищував півмільйона кілометрів, а такі силові агрегати не вимагали якогось особливого обслуговування і дорогого відновлення.

Подписаться
Уведомить о
guest
0 комментариев
Популярные
Новые Старые
Межтекстовые Отзывы
Посмотреть все комментарии

© 2016 - 2020 | Automotive - автомобильный интернет-журнал. Все права защищены

Использование и перепечатка материалов сайта разрешены исключтительно при наличии активной гиперссылки на источник

По вопросам сотрудничества: support@automotive.co.ua. Контакты

car