test drajv novogo hetchbeka nissan tiida 2015 5e6d30ec75feb Тест драйв нового хетчбека Nissan Tiida 2015

Тест драйв нового хетчбека Nissan Tiida 2015

Рубрика:

Автор: Роберт Есенов, drive.ru

У Мерседесі S-класу W221 пульс водія був нібито на п’ять ударів в хвилину нижче, ніж в автомобілях-конкурентах при тих же умовах. Мовляв, за кермом флагмана з трипроменевою зіркою спокійніше, тому й безпечніше. У новій Тііда свій пульс я не заміряв, але відчув справжнє умиротворення. Це зовсім не той автомобіль, який прийшов на наш ринок вісім років тому! Але і конкуренти змінили покоління: Hyundai i30, Kia cee’d, Ford Focus, Peugeot 308, Renault Megane, Volkswagen Golf…

test drajv novogo hetchbeka nissan tiida 2015 5e6d30f356dbc Тест драйв нового хетчбека Nissan Tiida 2015

Почнемо з теорії. Nissan Tiida в нашій специфікації — метис. Зовні — це європейський хетчбек Pulsar, але всередині у нього передня панель від обрусілого седана Sentra. Від нього ж і платформа Nissan B, яка відрізняється від пульсарівського «візка» Nissan V оригінальною панеллю підлоги, іншими підрамниками, верхніми опорами передніх стійок і сайлент-блоками. Пружини з амортизаторами тут з більш комфортним настроюванням, а дорожній просвіт Тііди більше, ніж у Пульсара на 20 мм (разом — 155 мм, як у Сентри). Адаптація під нас також має на увазі збільшений до п’яти літрів бачок омиваючої рідини, повнорозмірне запасне колесо і фетрові підкрилки ззаду.

test drajv novogo hetchbeka nissan tiida 2015 5e6d30f670c18 Тест драйв нового хетчбека Nissan Tiida 2015
test drajv novogo hetchbeka nissan tiida 2015 5e6d30f827181 Тест драйв нового хетчбека Nissan Tiida 2015

І, звичайно, Tiida несхожа на Pulsar двигунами. Замість бензинових турбомоторів 1.2 і 1.6 серії DIG-T і дизеля 1.5 dCi — заслужений агрегат 1.6, знайомий по Сентрі. Він видає 117 сил і 158 Н • м, але робить це безрадісно. Біда не в тому, що атмосфернику доводиться тягнути 1200-кілограмову машину, а в тому, що він — безнадійний флегматик. Мляво реагує на зовнішній подразник у вигляді акселератора, без смаку, тобто без підхватів і пожвавлення, крутиться знизу доверху. Це не їзда — летаргічний сон. «Четвірка» запам’яталася лише гучним голосом, що наповнює салон вже з 2000 об / хв.

test drajv novogo hetchbeka nissan tiida 2015 5e6d30f9565ab Тест драйв нового хетчбека Nissan Tiida 2015

Може, воно й на краще. А то їзда на автомобілі по околицях Сочі, де проходив тест-драйв, нагадує російську рулетку. Коронка місцевих автолюбителів — обгін. За переривчастою лінії або по суцільній, на прямій або в закритому повороті — неважливо! Таке відчуття, ніби за ці маневри їм, як у комп’ютерній грі, нараховують гроші і чим більше нерозсудливості, тим крутіше винагорода.

test drajv novogo hetchbeka nissan tiida 2015 5e6d30fbb83d1 Тест драйв нового хетчбека Nissan Tiida 2015
test drajv novogo hetchbeka nissan tiida 2015 5e6d3100d2065 Тест драйв нового хетчбека Nissan Tiida 2015

Коробки передач теж не блищать. Важіль п’ятиступінчастої «механіки» приємно лежить в руці, але чіткість включення передач кульгає, ходи завеликі, а зчеплення довгохідне і не інформативне. За паспортом машина з ручною коробкою швидше, ніж з варіатором (10,6 с проти 11,3 в розгоні до сотні), але по відчуттях цієї різниці немає. Тому рекомендую версію з двома педалями. Вона зручніше, навіть незважаючи на те, що трансмісія налаштована не так тонко, як на моделях Teana або X-Trail, працює повільніше і не навчена імітації ступенів.

Якщо продавити акселератор глибоко, але плавно, прискорення ледь помітно. Хочеться більшого? Тоді по педалі газу потрібно тупнути! Але навіть у цьому випадку набір швидкості розтягнутий більше бажаного: стрілка тахометра доходить до 6000 об / хв, а незабаром — при тій же подачі палива — спускається на 4000 об / хв. Трохи підбадьорює трансмісію спортрежим, але зручність управління тягою все одно залишається далеким від ідеалу.

test drajv novogo hetchbeka nissan tiida 2015 5e6d3101e91d8 Тест драйв нового хетчбека Nissan Tiida 2015

Перешкоджає активній їзді і «довге» кермо — понад три обороти від упору до упору. На серпантині, що веде до оглядової вежі гори Великий Ахун, вибір невеликий: зменшити швидкість або обертати бублик швидко-швидко. Зменшую темп, відзначаючи, що кермо ізольоване не тільки від реактивнї дії, а й від дорожніх вад. Плавність ходу для сімейного автомобіля важливіше драйверских якостей. Хетчбек делікатний до сідоків, але зневажає ями, проходячи їх впевнено, без пробоїв. Тільки найгостріші відгукуються глухим стуком в підвісці. Враховуючи хорошу шумоізоляцію і простір в салоні, цей Nissan претендує на звання одного з найкомфортніших автомобілів в класі.

test drajv novogo hetchbeka nissan tiida 2015 5e6d31053262e Тест драйв нового хетчбека Nissan Tiida 2015

Головний недолік Тііди — мотор 1.6. Він вигідний і виробникові, і, треба визнати, споживачеві, але немічний. Зате інших переваг у Тііди не відняти: це місткий салон, оснащення, м’яка підвіска і достатній дорожній просвіт. Та й заспокійливо вплив в цілому. З ціною теж все нормально.

Паспортні дані

Модель Nissan Tiida
Кузов
Тип кузова хетчбек
Число дверей / місць 5/5
Довжина, мм 4387
Ширина, мм 1768
Висота, мм 1533
Колісна база, мм 2700
Колія передня / задня, мм 1529/1529
Споряджена маса, кг 1204 (1225)
Обсяг багажника, л 307-1319
Двигун
Тип бензиновий
Розташування спереду, поперечно
Число і розташування циліндрів 4, в ряд
Число клапанів 16
Робочий об’єм, см³ 1598
Макс. потужність, к.с. / об / хв 117/6000
Макс. крутний момент, Н • м / об / хв 158/4000
Трансмісія
Коробка передач механічна, п’ятиступінчаста (варіатор)
Привід передній
Ходова частина
Передня підвіска незалежна, пружинна, McPherson
Задня підвіска напівзалежна, пружинна
Передні гальма дискові вентильовані
Задні гальма дискові
Шини 205/55 R16
Дорожній просвіт, мм 155
Експлуатаційні характеристики
Максимальна швидкість, км / год 188 (180)
Час розгону з 0 до 100 км / год, с 10,6 (11,3)
Витрата палива, л / 100 км
— Міський цикл 8,2 (8,1)
— Заміський цикл 5,5 (5,4)
— Змішаний цикл 6,4 (6,4)
Норма токсичності Євро-5
Ємність паливного бака, л 52
Паливо АІ-95
* У дужках наведені дані версії з варіатором.

© 2016 - 2015 | Automotive - автомобильный интернет-журнал. Все права защищены

Использование и перепечатка материалов сайта разрешены исключтительно при наличии активной гиперссылки на источник

По вопросам сотрудничества: support@automotive.co.ua. Контакты

car