1995 mercedes vario research car1 4 в 1: автомобіль трансформер від Mercedes

4 в 1: автомобіль трансформер від Mercedes

Рубрика:

Mercedes Vario Research Car є концеп-каром, представленим 9 березня 1995 в Женеві. Цей автомобіль був більш універсальним, ніж сучасні позашляховики, але він не пішов в серійне виробництво.

vario 1 4 в 1: автомобіль трансформер від Mercedes
Mercedes Vario, на задньому фоні добре видно змінні модулі

Mercedes в середині 90-х розробив автомобіль з модульним кузовом, який приблизно за 15 хвилин можна було перетворити з седана в універсал, пікап або кабріолет. Ніхто і ніколи до цього не розробляв такого легкого і витонченого рішення в переобладнанні кузова автомобіля. Використання легких композитних матеріалів для виготовлення знімних панелей дозволило без проблем здійснювати трансформацію. Панелі важили від 30 до 50 кг і фактично модифікували кузов так, що Vario міг перетворитися в кабріолет вихідного дня, робочий пікап або місткий універсал.

Установка модуля не вимагало особливих зусиль
Установка модуля не вимагала особливих зусиль

Передбачалося, що ці панелі повинні змінюватися на спеціалізованих станціях. Елементи не повинні були знаходитися у власності, а здавалися б в оренду, клієнт сам вирішує яким кузовом користуватися і в який час.

Система надбудов уніфікованих по посадкових місцях. Так при установці надбудови типу універсал, бортова електросистема машина сама визначала нові компоненти, такі як задній склоочисник і омивач і включала їх до мережі.

Універсал, пікап, кабріолет і седан
Універсал, пікап, кабріолет і седан

Варто зазначити, що концепт так само служив випробувальною платформою для переднього приводу, варіатора і активної підвіски Active Body Control (ABC). У салоні було встановлено кольоровий дисплей на якому відображалася інформація від бортового комп’ютера і навігація. Система безпеки могла визначати дорожні знаки і відстань до автомобіля, що рухається попереду, якщо водій дотримувався швидкісного режиму значок на екрані був зеленого кольору, в іншому випадку червоного.

Автомобіль тестувався як з традиційним кермом так і з джойстиками.
Автомобіль тестувався як з традиційним кермом так і з джойстиками.

Крім того Vario використовувався для тестування системи «управління по проводах». Рульова і гальмівні системи не мали механічних зв’язків з органами управління.

Дуже шкода що такий цікавий автомобіль не пішов у серію, злі язики стверджують, що проект закрили за вказівкою маркетологів, нібито комерційно недоцільно продавати одну машину замість чотирьох різних.

Якщо вам сподобалася стаття, діліться нею в соц.мережах і підписуйтеся на сайт (дзвіночок зліва внизу), щоб одразу отримувати нові статті на ваш пристрій. Для Вас всього лише пара кліків, а для нас мотивація. Спасибі)

Видео 4 в 1: автомобіль трансформер від Mercedes

Подписаться
Уведомить о
guest
0 комментариев
Популярные
Новые Старые
Межтекстовые Отзывы
Посмотреть все комментарии

© 2016 - 2020 | Automotive - автомобильный интернет-журнал. Все права защищены

Использование и перепечатка материалов сайта разрешены исключтительно при наличии активной гиперссылки на источник

По вопросам сотрудничества: support@automotive.co.ua. Контакты

car