876cee40d37d590aa6488128325eea1a1 Дивовижний прототип від Citroen, який значно випередив свій час

Дивовижний прототип від Citroen, який значно випередив свій час

Рубрика:

Цей прототип був представлений у вересні 1988 року на Паризькому автосалоні, не як провісник нової моделі, а як демонстрація технічної переваги компанії Сітроен.

Citroen Activa 1988 рік, зверніть увагу на кут повороту задніх коліс
Citroen Activa 1988 рік, зверніть увагу на кут повороту задніх коліс

Французький виробник в той час вже увійшов в історію завдяки своїй інноваційній гідравлічній підвісці, в концепті Activa, передбачалося розвинути цю тему і використовувати гідравліку в рульовому управлінні і гальмівній системі спільно.

В основі системи була центральна сфера з азотом, 4 малі сфери з гідропневматичними елементами, які виконували роль пружних елементів і гідравлічний блок за допомогою якого регулювалася подача азоту до кожної з малих сфер. Така підвіска в майбутньому пішла в серію під назвою Hydractive. Перевагою такої підвіски була можливість регулювати дорожній просвіт і плавність ходу. На додаток до всього в Активі всі 4 колеса були повнокерованим, тобто могли повертати незалежно один від одного! Спільно з системою повного приводу, таке шасі забезпечувало просто фантастичну керованість.

activia1 1 Дивовижний прототип від Citroen, який значно випередив свій час
Схема гідравлічної системи Сітроен Актива

Але і це ще не все, рульове управління не мало механічного зв’язку з колесами. При повороті керма, бортовий комп’ютер самостійно оцінював його кут, швидкість автомобіля і нахил дороги, а потім давав команду електромоторам і ті повертали кожне колесо на оптимальний кут. У разі несправності електричних систем шасі переходило в ручний режим і колеса керувалися за допомогою гідравліки.

Дизайн Citroen Activa чи не здається застарілим і донині
Дизайн Citroen Activa не здається застарілим і донині

Дизайн концепту так само був дуже футуристичний. Обтічний кузов, невеликий дах, практично кругове скління не могли залишити байдужим. Задні двері відкривалися проти ходу, що укупі з відсутністю центральної стійки полегшувало посадку в салон. За тонованою смугою, в передній частині, були розміщені дві лампи з відбивачами, а ззаду ліхтарі розміщувалися по всій ширині автомобіля, поверх них встановлювався спойлер, який міг міняти кут в залежності від швидкості.

футуристичний інтер'єр
футуристичний інтер’єр

Місце водія нагадувало салон космічного корабля, цьому сприяло прямокутне кермо, а скоріше штурвал, розгорнута панель з розсипом кнопок і голографічний екран на якому відображалася поточна швидкість і оберти двигуна. Керувати автомобілем за допомогою такого штурвала було досить зручно, в залежності від швидкості кут його повороту змінювався і не досягав понад 60 градусів. На дисплеї поверх керма відображалися такі показники як: тиск масла, температура охолоджуючої рідини і залишок бензину. На РК екрані який був вмонтований в центральну консоль відображалися дані по роботі підвіски, кути повороту коліс, робота кліматичної системи і навігації.

Activa дозволила Citroën показати свію потенціал і бажання створити такий автомобіль, який мав би ідеальну керованість і плавність ходу. Вона виразно випередила свій час і посприяла активному впровадженню гідравлічних систем в наступні моделі Сітроен.

Якщо вам сподобалася стаття, діліться нею в соц.мережах і підписуйтеся на сайт (дзвіночок зліва внизу), щоб одразу отримувати нові статті на ваш пристрій. Для Вас всього лише пара кліків, а для нас мотивація. Спасибі)

Подписаться
Уведомить о
guest
0 комментариев
Популярные
Новые Старые
Межтекстовые Отзывы
Посмотреть все комментарии

© 2016 - 2020 | Automotive - автомобильный интернет-журнал. Все права защищены

Использование и перепечатка материалов сайта разрешены исключтительно при наличии активной гиперссылки на источник

По вопросам сотрудничества: support@automotive.co.ua. Контакты

car