test drajv honda cr v 2015 5e6e08a8139ca Тест драйв Honda CR-V 2015

Тест драйв Honda CR-V 2015

Рубрика:

Автор: Олексій Смірнов, Drive.ru

Honda м’яко зістрибнула з твердого покриття, потім, проїхавши з півкілометра, скупалася в каламутній рідині і в кінцевому підсумку вперлася оновленою мордочкою в понівечений колесами лісовозів підйом. Приїхали! Навколо — товстий шар липкої глини і густа лісосіка з дивною для Туреччини назвою «Белградський ліс».

Розвертатися вже запізно… Якби радіоведучий Георгій Хачатуров одночасно з натисканням на газ крикнув «Банзай!» — Я, їй богу, вистрибнув би з машини. Але колега мовчки додав тяги, і повнопривідний CR-V , зрізаючи сталевим захистом верхній шар грунту, поповз вперед. Ех, шкода, що, крім зграйки бездомних собак, цього ніхто не бачив!

test drajv honda cr v 2015 5e6e08aa456cf Тест драйв Honda CR-V 2015
test drajv honda cr v 2015 5e6e08aabdfb2 Тест драйв Honda CR-V 2015

Під ім’ям CR-V як і раніше випускаються машини, вироблені на різних кінцях світу. Кросовери з моторами 2.4 надходять до нас з Америки, дволітрові модифікації — з Британії. Зовні їх можна відрізнити по передньому бамперу: у «американця» він скошений в нижній частині, що, як виявилося, здорово сприяє їзді по пересіченій місцевості. Причому в блуканнях по Бєлградському лісі нам з Хачатуровим допомагає не тільки геометрія бамперів, а й допрацьована підвіска.

test drajv honda cr v 2015 5e6e08ab26477 Тест драйв Honda CR-V 2015

Раніше кліренс кросовера становив скромні 165 мм. Тепер завдяки подовженим пружинам і більше довгохідним амортизатором Showa під днищем дволітрової машини на півтора сантиметра більше — 180 мм. Кузов американської версії сидить вище на мікроскопічні 2,4 мм. Але при штурмі турецького бездоріжжя легко повірити, що це життєво важливі міліметри.

test drajv honda cr v 2015 5e6e08abe9d6a Тест драйв Honda CR-V 2015

Головна ж особливість американської машини — новий силовий агрегат: модернізований мотор 2.4 в парі з варіатором. Робочий об’єм атмосферної «четвірки» Earth Dreams залишився колишнім, а потужність навіть знизилася з 192 к.с. до 188. Однак тягові можливості двигуна підвищилися, в той час як апетит, навпаки, зменшився на шість відсотків. У безступінчатої трансмісії, взятої з американського Акорду, замість зчеплення — гідротрансформатор, демпфуючий перехідні процеси і сприяє комфорту.

test drajv honda cr v 2015 5e6e08aca30da Тест драйв Honda CR-V 2015

Динаміка в двох словах — прожитковий мінімум. За паспортом американський CR-V 2.4 майже на три секунди швидше 150-сильної європейської версії при розгоні до 100 км / год. Але навіть його десять секунд до сотні НЕ зігріють гарячого водія. І все ж на тлі дволітровї машини «американець» набирає швидкість веселіше, обгони даються йому легше. Щоб утриматися за ним, водієві менш потужної Хонди часом доводиться переходити на ручне управління і примусово опускатися на першу передачу на особливо крутих підйомах.

test drajv honda cr v 2015 5e6e08ae6c68b Тест драйв Honda CR-V 2015

Європейська версія більше підходить для міста. Програш в розгінній динаміці компенсується передбачуваністю «автомата» в щільному трафіку. Додав тяги — і Honda м’яко прискорилася. При цьому рокіт мотора ледь вловимий. Штовхатися по пробках з варіатором складніше: доводиться продавлювати акселератор глибше. Налагодити більш-менш чіткий зв’язок з мотором виходить лише прискорюючись з ходу, благо запізнювання клиноцепної трансмісії невеликі навіть при інтенсивних розгонах. Але в такому CR-V звук двигуна більше нав’язливий.

В іншому їздові манери версій 2.0 та 2.4 дуже схожі. Провівши аналітичну дискусію, наш бідолашний екіпаж прийшов до висновку, що звичайна людина різницю в їх поведінці може і не відчути. У дволітрового CR-V легше і інформатівней рульове управління і гальма. А підвіска трохи м’якше і лояльніше до дрібних нерівностей. Топ-модель 2.4 на 72 кг важча, і її амортизатори точніше відтворюють дорожній профіль. Удари на кермі і тряска в салоні помітніші. У той же час по дорозі з великими ямами їхати на такому кросовері простіше.

test drajv honda cr v 2015 5e6e08afea771 Тест драйв Honda CR-V 2015

Ще «американець» вібрує. На холостому ходу легенько сверблять кермо і підлога під педалями, а при плавному прискоренні по кузову пробігає коротке, але більш помітне тремтіння. Чи винен новий підрамник, який тепер кріпиться до кузова жорстко, без сайлент-блоків? Японці вважають це недоліком передсерійних примірників і обіцяють позбутися від нього до початку випуску товарних машин. Цікаво, але у дволітрового «британця» паразитного резонансу немає і в помині, хоча підрамник також прикручений намертво…

test drajv honda cr v 2015 5e6e08b044475 Тест драйв Honda CR-V 2015

До цих пір дволітрові CR-V у нас були популярнішими: їх частка сягала 65% продажів. У Хонді впевнені, що успіх пояснюється лише меншою ціною. Однак, по-моєму, європейський кросовер і їде благородніше: м’якше, зрозуміліше, без зайвого шуму. Тому, швидше за все, він збереже свої позиції щодо «американця» з мотором 2.4. Інша справа, що після відходу з нашого ринку деяких виробників виникає логічне запитання: чи варто взагалі купувати автомобілі Honda, якщо положення марки на ринку хитке? Адже за перші три місяці цього року продажі Хонди просіли на рекордні 86%.

test drajv honda cr v 2015 5e6e08b10fd71 Тест драйв Honda CR-V 2015

Менеджери запевняють: про відхід Хонди з нашого ринку не може бути й мови! І запуск оновленого кросовера CR-V — найкраще тому підтвердження. Влітку обіцяють ще почати продажі нового Пілота. Але постачання седанів Accord і Civic (зараз дилери розпродають машини 2014) поновляться лише в разі підвищення попиту. Є надія, що ділянка важкого економічного бездоріжжя японська компанія все ж здолає. У тому, що Honda на це здатна, ми з Хачатуровим вже переконалися.

Паспортні дані

CR-V 2.0 L 4х4 2.4 L 4х4
Кузов
Тип кузова універсал універсал
Число дверей / місць 5/5 5/5
Довжина, мм 4605 4580
Ширина, мм 1825 1820
Висота, мм 1695 1695
Колісна база, мм 2630 2630
Колія передня / задня, мм 1585/1590 1585/1585
Споряджена маса, кг 1568-1651 1640-1715
Повна маса, кг 2100 2100
Обсяг багажника, л 589-1146 589-1146
Двигун
Тип бензиновий бензиновий
Розташування спереду, поперечно спереду, поперечно
Число і розташування циліндрів 4, в ряд 4, в ряд
Число клапанів 16 16
Робочий об’єм, см³ 1997 2356
Макс. потужність, к.с. / об / хв 150/6500 188/6400
Макс. крутний момент, Н • м / об / хв 190/4300 245/3900
Трансмісія
Коробка передач автоматична, п’ятиступінчаста варіатор
Привід повний повний
Ходова частина
Передня підвіска незалежна, пружинна, McPherson незалежна, пружинна, McPherson
Задня підвіска незалежна, пружинна, багатоважільна незалежна, пружинна, багатоважільна
Передні гальма дискові вентильовані дискові вентильовані
Задні гальма дискові вентильовані дискові вентильовані
Шини 225/60 R18 225/60 R18
Дорожній просвіт, мм 180 182,4
Експлуатаційні характеристики
Максимальна швидкість, км / год 190 190
Час розгону з 0 до 100 км / год, с 12,8 10
Витрата палива, л / 100 км
— Міський цикл 10,1 10,2
— Заміський цикл 6,7 6,5
— Змішаний цикл 7,9 7,9
Норма токсичності Євро-5 Євро-5
Ємність паливного бака, л 58 58
Паливо АІ-92 АІ-92

© 2016 - 2015 | Automotive - автомобильный интернет-журнал. Все права защищены

Использование и перепечатка материалов сайта разрешены исключтительно при наличии активной гиперссылки на источник

По вопросам сотрудничества: support@automotive.co.ua. Контакты

car