zimovij test drajv renault sandero stepway 2015 5e6d2ccbbc6ab Зимовий тест драйв Renault Sandero Stepway 2015

Зимовий тест драйв Renault Sandero Stepway 2015

Рубрика:

Автор: Павло Карін, Drive.ru

Дивлячись на фотографії Степвея з їздової презентації в Афінах, читачі Драйву дивувалися — що цей автомобіль робить на тлі яхт? Очевидно ж — він там відпочивав, на сонечку грівся. А коли повернувся на батьківщину (як і звичайні Sandero з Логаном, модифікація Stepway випускається в Тольятті), ми відправили його в мороз, заметіль і реагенти. Спочатку в Тамбовську область, потім — у Ленінградську. Чим хетчбек запам’ятався за три тисячі кілометрів?

zimovij test drajv renault sandero stepway 2015 5e6d2cd270af6 Зимовий тест драйв Renault Sandero Stepway 2015
zimovij test drajv renault sandero stepway 2015 5e6d2cd6b8122 Зимовий тест драйв Renault Sandero Stepway 2015

По-перше, звичайно, по-дастерівскі енергоємною підвіскою. Тим, заради чого, власне, він і Stepway (step-way, шажок, половинка шляху до Дастера). З іншими, ніж на звичайному Sandero, пружинами і амортизаторами, хід жорсткіше, але виявляється це не довбанням, а більш докладним повторенням профілю покриття. Втім, за весь маршрут знайшлася лише одна хвиляста ділянка, на якій Stepway дійсно заколихався. В основному ж — радість від безкарного проїзду ям і всіляких перегинів: піднесеність хетчбека з дорожнім просвітом в 195 мм при повній масі (плюс 40 мм до сандеровскому) відчувається навіть без прямого порівняння з ісходником.

zimovij test drajv renault sandero stepway 2015 5e6d2cd86e1c1 Зимовий тест драйв Renault Sandero Stepway 2015
zimovij test drajv renault sandero stepway 2015 5e6d2cdad0a23 Зимовий тест драйв Renault Sandero Stepway 2015

Однак в далекій дорозі опущена чаша терезів з усім хорошим піднімається з кожним кілометром — насамперед через сидіння. На вигляд вони симпатичніше, ніж у старому Логані, але по відчуттях такі ж. У попереку — порожньо, в лопатках — густо. Навіть якщо кожен день починаєш з зарядки, через сотню кілометрів розпрямляєш плечі з хрускотом хребців. Посадка виходить виключно колесом, яке в порятунок затерплій шиї можна лише трохи відкотити назад, відкинувши спинку більше звичного. Єдиний плюс цих крісел — моментальне відкидання спинки важелем: стало несила — приляж, потягнися, поспи.

zimovij test drajv renault sandero stepway 2015 5e6d2cdc0dbab Зимовий тест драйв Renault Sandero Stepway 2015

Як і Logan першого покоління, новий Stepway напряму не тримає, а дотримується його: правіше, лівіше — по чуть-чуть, але підрулювати доводиться постійно. А на відкритих вітрам ділянках дороги, так само як і при роз’їздах з вантажівками, проявляється висока парусність. На льоду треба бути напоготові — інший раз вітер фізично рухає машину в сторону! Та не розслабишся і на снігу: варто трохи висунутися з колії — Stepway, якщо не під тягою, тут же норовить встати боком (системи стабілізації на нашому хетчбеку не було). Вихід — не скидати газ, а додавати. Благо тягою «внизу» 82-сильний восьмиклапанник 1.6 обділений.

zimovij test drajv renault sandero stepway 2015 5e6d2cdf0cc4f Зимовий тест драйв Renault Sandero Stepway 2015
zimovij test drajv renault sandero stepway 2015 5e6d2ce1eab05 Зимовий тест драйв Renault Sandero Stepway 2015

Рідкісний випадок, але майже вся їзда по трасі — в заметіль, а тому і швидкості невеликі. Максимум — 110 км/год, на п’ятій передачі це 3000 об/хв. Мотора вистачає, а шумом він не дошкуляє. Виконує соло вентилятор печі (в положеннях «2» і «3»), фоном — зустрічні і обганяючі машини: ізоляція від навколишньої дійсності у Степвея слабенька. А ще дістають двірники: не скриплять, а скрегочуть, причому омивайка з роллю мастила не справляється — тягнеш на себе важіль, а помах щіток помітно випереджає подачу рідини. Гр-р-р-ххх!

zimovij test drajv renault sandero stepway 2015 5e6d2ce4ce81b Зимовий тест драйв Renault Sandero Stepway 2015
zimovij test drajv renault sandero stepway 2015 5e6d2ce5d6613 Зимовий тест драйв Renault Sandero Stepway 2015

Тому на більш-менш чистих ділянках дороги заздалегідь включаю підігрів лобового скла, а на брудних — не вимикати його зовсім. З ним, звичайно, краще, ніж без нього, але працює він невиразно. За задумом, відтавання лобового і заднього стекол має починатися одночасно — після натискання одного вимикача. Але вранці паморозь на задньому склі зникає швидше, а результат роботи переднього підігріву проявляється тільки після того, як центр скла вже розтоплений теплим повітрям грубки.

zimovij test drajv renault sandero stepway 2015 5e6d2ce987af8 Зимовий тест драйв Renault Sandero Stepway 2015
zimovij test drajv renault sandero stepway 2015 5e6d2cead130c Зимовий тест драйв Renault Sandero Stepway 2015

Загалом, машинка кльова, але в наших умовах поводиться не так привабливо, як виглядає. По суті, ключові переваги над Степвеєм-попередником — це дизайн, ще раз дизайн і збільшений на 20 мм дорожній просвіт (195 проти 175 мм). Нинішня ціна на мій погляд, виправдана тільки у випадку, якщо є жорстка установка «Автомобіль повинен бути новим!». Тоді Stepway в рамках своїх умінь непереможний, особливо в коротких поїздках. Власники Лади Калини Крос, ласкаво просимо в коментарі. З іншого боку — так в нинішній ситуації — бувший Stepway першого покоління не так гірший, скільки дешевший.

Паспортні дані

Модель Renault Sandero Stepway
Кузов
Тип кузова хетчбек
Число дверей / місць 5/5
Довжина, мм 4080
Ширина, мм 1757
Висота, мм 1618
Колісна база, мм 2589
Колія передня / задня, мм 1497/1486
Споряджена маса, кг 1111
Повна маса, кг 1555
Обсяг багажника, л 320-1200
Двигун
Тип бензиновий
Розташування спереду, поперечно
Число і розташування циліндрів 4, в ряд
Число клапанів 8
Робочий об’єм, см³ 1598
Макс. потужність, к.с. / об / хв 82/5000
Макс. крутний момент, Н • м / об / хв 134/2800
Трансмісія
Коробка передач механічна, п’ятиступінчаста
Привід передній
Ходова частина
Передня підвіска незалежна, пружинна, McPherson
Задня підвіска напівзалежна, пружинна
Передні гальма дискові вентильовані
Задні гальма барабанні
Шини 205/55 R16
Дорожній просвіт, мм 195
Експлуатаційні характеристики
Максимальна швидкість, км / год 165
Час розгону з 0 до 100 км / год, с 12,3
Витрата палива, л / 100 км  
— Міський цикл 9,9
— Заміський цикл 5,9
— Змішаний цикл 7,3
Норма токсичності Євро-5
Ємність паливного бака, л 50
Паливо АІ-95

© 2016 - 2015 | Automotive - автомобильный интернет-журнал. Все права защищены

Использование и перепечатка материалов сайта разрешены исключтительно при наличии активной гиперссылки на источник

По вопросам сотрудничества: support@automotive.co.ua. Контакты

car