При покупці автомобіля більшість покупців змушені шукати варіанти на вторинному ринку. Тому практично кожен на підсвідомому рівні готовий зіткнутися з певними проблемами «залізного коня». У свою чергу, щоб максимально вигідно продати автомобіль, продавці приховують явні дефекти, вдаючись до різних хитрощів.
Прогрівання двигуна
Перше, на що звертає увагу потенційний покупець, звучання мотора і його справність. Перекупники здатні приховати явні проблеми з двигуном за допомогою банального прогріву мотора. Щоб приховати дефекти, продавець заводить автомобіль на кілька хвилин. За цей час всі сторонні звуки зникають, а звучання двигуна стає плавним і тихим.
Ще один варіант тимчасового поліпшення двигуна — використання присадок. Такі добавки на певний час скорочують викиди сизого диму, усувають неприємний запах і скорочують використання масла. Але, цей захід допомагає лише на короткий час, через дві доби стан автомобіля повертається на вихідні позиції. Єдиний вихід для покупця відвезти автомобіль на СТО, і вивчити стан двигуна.
Імітація брудного двигуна
Друга обман, пов’язаний з двигуном із використанням бруду, щоб приховати дефекти. У звичайних випадках продавець намагається вимити всі елементи автомобіля, в тому числі ДВС. Але в деяких випадках продавець навмисно бруднить підкапотний простір, щоб надати йому натуральний вигляд. Перекупники таким чином усувають тріщини і підтьоки, які чітко видно на чистому ДВС. Щоб побачити картину маслом, потрібно відвідати СТО та оплатити мийку двигуна.
Не битий автомобіль
Вже ні для кого не секрет, що биті автомобілі іноді приходять в автосалони, чого вже говорити про вторинний ринок. Згодом, продати битий автомобіль, із спрацьованими подушками безпеки вкрай складно. Тому продавці заганяють автомобіль в спеціальне автоательє, щоб замаскувати отримані дефекти пластикової панелі. В результаті її склеюють і наносять спеціальний накат, щоб імітувати текстуру рідного пластика. Для цього встановлюється емблема автомобіля або напис SRS Airbag. Щоб робота майстра була реалістичною, використовуються фотографії реальної приладової панелі. Крім того, майстрам доведеться попрацювати і над вбудованою електронікою. Для цього встановлюється обманка замість airbag, в іншому випадку електронна панель повідомить помилку подушки. Як би потенційний покупець не перевіряв панель, виявити дефекти практично неможливо. Єдиний вихід перегляд історії автомобіля на участь в ДТП і ступінь пошкоджень на електронних порталах.
- Мелкосрочний ремонт
Багато продавців розміщують оголошення вказуючи в ньому про незначний косметичний ремонт. Рекомендується ігнорувати подібні вкидання. Судіть самі: якщо машина вимагає вкладень на суму 5-7 тисяч рублів, то з якої причини власник сам його не проведе. Лише в рідкісних випадках автомобіль вимагає невеликих вкладень, але найчастіше мова йде про капітальний ремонт.
Ще одна проблема стосується ремонту кондиціонера. Деякі, при продажу вказують на необхідність ремонту кондиціонера. Варто зазначити, що технічне обслуговування кондиціонерів досить дороге. Якщо ж продавець каже про заправку або несправності однієї дрібної деталі найкраще утриматися від покупки даного автомобіля. У багатьох випадках ремонт кондиціонера обійдеться в круглу для покупця суму.
«Перевертиші»
Дана категорія автомобілів найбільш проблематична. Справа в тому, що при ДТП з переворотом у автомобіля змінюється геометрія кузова. Перша ознака перевертнів пропуск води через лобове скло. Після перевороту елементи корпусу деформуються і дуже складно підігнати зовнішні деталі автомобіля. Наприклад, через надмірний тиску в будь-який невідповідний момент може лопнути лобове скло. Така подія може відбутися, коли власник потрапить в глибоку яму. У цей момент на лобовому з’явиться вертикальна тріщина. Що ще гірше, жоден майстер не зможе відновити геометрію кузова.
Щоб перевірити автомобіль на ДТП з переворотом потрібно перевірити дату випуску скла і автомобіля. Звичайно, не завжди розбіжність дат означає переворот транспортного засобу, але може вказати на іншу проблему — участь у великому ДТП.