20200710123905 44441 Який автомобіль обрати: битий із США або із великим пробігом з Європи?

Який автомобіль обрати: битий із США або із великим пробігом з Європи?

Рубрика:

Наш читач вибирає між «американським» і «європейським» варіантами: перший означає відновлювальний ремонт, другий — великі пробіги. Яке з двох зол буде меншим?

«Допоможіть вибрати авто! Так сталося, що в моєму оточенні немає людей, які розбираються в цьому і можуть підказати щось конкретне. Обираю між європейськими авто з великим пробігом і відновленим з США, але з малим пробігом. Я переконаний, що в редакції склалася чітка думка про вибір з двох цих зол, і прошу поділитися своєю думкою. Бюджет 12.000 $ «.

Не чекайте однозначної відповіді, який варіант — європейський або американський — краще. Це буде залежати від усіх умов покупки, а при озвученому бюджеті можна розглядати обидва напрямки. Вибір на користь того або іншого може бути продиктований економічною доцільністю, потребами і елементарно питанням «довіри». Не секрет, що у «європейського» і «американського» варіантів є свої прихильники і противники, а до якого табору приєднатися, залежить від потреб, можливостей і тих же переконань.

Скажімо, якщо до покупки розглядається компактвен або універсал, та ще дизельний, логічно шукати такий варіант в Європі. Якщо потрібен клас вище, шукається седан або кросовер з двигуном внутрішнього згоряння, то більше шансів знайти щось пристойне в Штатах. Тобто самі по собі вимоги до автомобіля, поставлені в рамки бюджету, визначають місце пошуку і покупки. Елементарний приклад. Якщо подобається Ford, то дизельний універсал Mondeo доведеться шукати в Європі, а ось бензиновий седан Fusion (дійсно з куди меншим пробігом, але після аварії) можна знайти в США.

Менше зло

Про вимоги до машини в питанні нічого не сказано, є тільки позначений бюджет 12.000 $. Але і це вже хоч якийсь орієнтир. Тут зауважимо, що дана сума є хоч і достатньою для пригону більш-менш пристойного 3-5-річного примірника з-за кордону, але зовсім не великий, щоб давати багато місця для маневру. Адже за вирахуванням витрат на послуги «підбирачів», доставку, розмитнення та іншого (у випадку з американським варіантом сюди треба включити і вартість відновлювального ремонту) власне на покупку залишається вже відносно небагато.

У випадку з європейським варіантом це щось порядку 7000-8500 євро залежно від об’єму двигуна і відповідно планованих митних платежів. І в цьому випадку, дійсно, якщо не розглядати до покупки малолітражки А- і В-класів, варіантів з пробігом менше 100 тис. км не так вже багато. Якщо ж говоримо про моделі середнього класу або компактвени, то в кращому випадку заявлений пробіг виявиться на рівні 150 тис. км.

europe Який автомобіль обрати: битий із США або із великим пробігом з Європи?

Які це можуть бути варіанти? Дуже популярні компактвени Citroёn C4 Picasso / Grand C4 Picasso і Peugeot 3008/5008 1.6 VTi / THP і 1.6 HDI, Renault Scenic 1.5 dCi, Opel Zafira 1.6 CDTI, моделі гольф-класу на кшталт VW Golf і Skoda Octavia 1.6 TDI, Renault Megane 1.5 dCi, Ford Focus 1.0 Ecoboost, 1.5 Ecoboost і 1.5 TDCI, а з середнього класу — Peugeot 508 1.6 HDI, Opel Insignia 1.6 CDTI і 2.0 CDTI, Ford Mondeo 1.5 Ecoboost і 1.5 TDCI. Втім, можливі й інші варіанти.

usa 1 Який автомобіль обрати: битий із США або із великим пробігом з Європи?

У випадку з американськими автомобілями доведеться шукати баланс між вартістю покупки авто на аукціоні і ціною його відновного ремонту, тому як екземпляр з невеликим пробігом, багатою комплектацією і невеликими ушкодженнями зовсім вже дешево коштувати не буде, а той автомобіль, який серйозно постраждав в аварії якісно відновлювати дорого, а робити дешево «для себе» не варто. І тут ми знову впираємося в бюджет: справді гідний варіант з ціною «під ключ» до 12.000 $ доведеться вибирати з відносно недорогих моделей.

Скажімо, кросовер Ford Escape 1.5 або седан Chevrolet Malibu 1.5 2015-2016 р.в. ще доведеться пошукати, а розраховувати на Honda Civic 1.5 або Toyota Prius не доводиться. Куди більше шансів з такими хітами, як Ford Fusion 1.5 і Buick Encore / Chevrolet Trax 1.4 Turbo. А більш дешеві моделі на кшталт Focus і Chevrolet Cruze можна взяти 2017 років з дуже невеликим пробігом і мінімальними пошкодженнями, та ще й величезним запасом за ціною, але ж з урахуванням всіх перипетій хочеться щось солідне!

Тепер щодо меншого із зла. Сучасні автомобілі не володіють тим ресурсом і ремонтопридатністю, як їх попередники з 1990-х, і за сучасними мірками 300 тис.км — це вже серйозно. Тому, так, чим менше пробіг, тим краще. Хоча важливо уточнити, що принципове значення мають не цифри на одометрі, а ті обставини, при яких вони отримані. Але ця інформація, як правило, недоступна для покупця «потриманного» автомобіля. Зате поточний технічний стан оцінити перед покупкою можна — і ось цю можливість варто використовувати.

Автомобіль з США буде битим — і це абсолютно не страшно, якщо пошкодження не торкнулися силової структури кузова. Тоді відновлювальний ремонт зводиться лише до заміни зовнішніх елементів кузова, може бути, важелів підвіски. Боятися таких варіантів не варто, але краще всього замовляти і відновлювати автомобіль самому, а не купувати вже «зроблений» кимось тут, так як більшість варіантів «на продаж» відповідає підходу «мінімальні вкладення при сумнівній якості».

Ось з сильно пошкодженими машинами краще не зв’язуватися з двох причин. Перша — це те, що правильно відновити силові елементи може бути і складно, і дорого, а порушення технологічного процесу при ремонті обернеться погіршенням спочатку закладених в конструкцію якостей і характеристик, а це вже питання безпеки. По-друге, якісний ремонт виходить невиправдано дорогим (якщо говоримо про загальний бюджет 12.000 $), а спроба заощадити може вилізти боком при подальшій експлуатації. Також фахівці настійно не рекомендують зв’язуватися з «утоплениками»  через непередбачуваність масштабу можливого збитку.

Що в підсумку?

На наш погляд, для початку автору питання варто визначитися з вимогами до автомобіля, щоб розуміти, серед яких моделей він має намір вибирати. З огляду на відносно скромний бюджет, дійсно висока ймовірність впертися в великий пробіг з європейськими варіантами і в масштаби пошкоджень у випадку з «американцями».

Йти по «низу» ринку не найкраще рішення: доведеться довго шукати і перебирати серед кращого з гіршого, а це час і ризики. В даному випадку варто знизити планку запитів по моделі або її оснащення, щоб мати реальну можливість знайти автомобіль з пробігом до 150 тис. км (цю планку вважаємо розумною) або з невеликими ушкодженнями, які не потребують складного і дорогого ремонту. Як ми вже сказали, можливі обидва варіанти, а визначати їх будуть ті моделі, які в підсумку розглядаються до покупки.

Подписаться
Уведомить о
guest
1 Комментарий
Популярные
Новые Старые
Межтекстовые Отзывы
Посмотреть все комментарии
Макс

Полная чепуха а не статья, я себе лично взял кросовер 2016 года с минимальными повреждениями под ключ с ремонтом за 12000 доларов. За такую сумму машин полно на аукционах.

© 2016 - 2020 | Automotive - автомобильный интернет-журнал. Все права защищены

Использование и перепечатка материалов сайта разрешены исключтительно при наличии активной гиперссылки на источник

По вопросам сотрудничества: support@automotive.co.ua. Контакты

car