
Коли в 1988 році Silvia вийшла в продаж в Японії вона просто приголомшила покупців своєю красою, особливо серед молоді. Ніссан приділив цьому особливу увагу і навіть запустив особливу рекламну компанію під гаслом «Art Force Silvia» в травні того ж року. Але дизайн це не єдиний плюс цього авто.

Автомобіль в даному кузові не експортували за межі Японії, проте на базі його шасі вийшли моделі 200SX для Європи, 240SX для США і 180SX в Японії. Спочатку було встановлено 1,8 літровий турбомотор CA18DET, а в молодшій комплектації і зовсім без турбіни. Пізніше з травня 1990 року двигун був замінений на новий більш потужний SR20. Агрегат мав об’єм 2 літри, головку блоку з двома розподільними а у версії DET системою турбонаддува на основі Garrett T25. Потужність досягала 205 к.с. що укупі з маленькою масою в 1200 кг дозволяло Сільвії розганятися до сотні менш ніж за 6 секунд.
У базі коробка передач була автоматична 4 ступінчаста, але можна було замовити і механічну в 5 передач, що було приблизно в 10% випадків замовлень.

Гордістю Сільвії була задня підвіска з гідравлічною системою HICAS II а пізніше на моделі з SR20 використовувалася легша електрична система SuperHICAS. Ця система дозволяла виходячи з швидкості руху і кута повороту підвертати задні колеса на невеликий кут, що забезпечувало неймовірну стійкість на високій швидкості і маневреність на низькій.
Ще одна чудова опція яка була доступна для установки в S13 — це задній диференціал LSD. Можна сказати що ця машина могла дрифтить вже з заводу і шалена популярність серед дрифтерів по всьому світу була визначена наперед.
Nissan Silvia S13 є найпопулярнішим дрифт шасі на даний момент, це й не дивно воно вийшло дуже вдалим спочатку, а широкий потенціал в модернізації двигуна і шасі тільки розвинули цей успіх. Ще однією складовою успіху було те, що можна було з легкістю міняти зовнішні кузовні панелі на інші з соплатформенних моделей.

Салон Сільвії був багатий на різні електронні компоненти: проекційний спідометр на лобове скло, акустична система з сабвуфером та CD програвачем, холодильник вбудований в центральний підлокітник, клімат контроль з цифровим керуванням, електролюк, спортивні сидіння з бічною підтримкою і велюровою оббивкою.
Модель випускалася до 1993 року, а співплатформені 180SX з невеликими змінами так і зовсім до 1998 року що ще раз говорить що машина вийшла вкрай вдалою.