nissan santana 06 autobahn dohc1 Як Nissan в 80-х Volkswagen випускав

Як Nissan в 80-х Volkswagen випускав

Рубрика:

Якщо поглянути на Nissan Santana, то ви не знайдете жодного шильдіка Nissan, тоді як написів і емблем Volkswagen в достатку. Проте, цей загадковий автомобіль випускався в Японії, а його історія показує, що творилося на світовому автомобільному ринку 80-х.

Ситуація на ринку

nisan vw 1 1 Як Nissan в 80-х Volkswagen випускав
Santana на японських дорогах

Зростаюча експансія японських автомобілів до початку 80-х все більше турбувала країни з розвиненою автопромисловістю. У ФРН в 1980 році, 10% всіх проданих автомобілів були японського виробництва. Тим часом, у самій Японії існували серйозні обмеження на ввезення імпортних автомобілів і ситуація виглядала як мінімум несправедливою.

На початку 1981 року Фольксваген повідомив про те, що веде переговори з Ніссаном про виробництво своїх автомобілів в Японії. У такій угоді була присутня вигода для обох сторін. Ніссан уникає додаткових митних обмежень у Німеччині, а Фольксваген отримує можливість збільшити частку ринку в Японії.

nisan vw 2 1 Як Nissan в 80-х Volkswagen випускав
Сторінка з оригінального каталогу

Крім того, німецький концерн отримав би велику дилерську мережу і СТО. У лютому того ж року, сторони домовилися про виробництво 60 тис. автомобілів Volkswagen на заводах Nissan. А в майбутньому, збільшити цей обсяг вдвічі, але не все було так просто.

Nissan Santana

Сантану з дизельним мотором можна було відрізнити по шильдіку Turbo Diesel
Сантану з дизельним мотором можна було відрізнити по шильдіку Turbo Diesel

Nissan Santana він же Volkswagen Santana він же Volkswagen Passat (B2), представляв собою середньорозмірний передньопривідний седан. Назва Сантана застосовувалося в Європі для позначення Пасату в кузові седан до 1985 року, а також для ринку Китаю і Японії.

Спеціально для Японії, Сантана піддалася невеликим доопрацюванням. Крім перенесення керма направо, автомобіль отримав нову оптику, решітку радіатора і більш вузькі бампера, щоб вписатися в «пільгову податкову» ширину. Великовузлове складання SKD стартувало в лютому 1984 на заводі Ніссан в Канагава.

Сантана на тесті у місцевих журналістів
Сантана на тесті у місцевих журналістів

Для японського ринку Сантнана отримала два бензинові мотори. L4 об’ємом 1,8-літра потужністю 100 к.с. і 2-літровий L5 на 110 к.с. Крім того, в гамі присутній 1,6-літровий турбодизель на 72 к.с. Крім 4-ступінчатої ​​МКПП, для бензинових моторів був передбачений і 3-ступінчастий автомат. В цілому Сантана не справляла якогось особливого враження на японських покупців, особливо на тлі місцевих моделей. В результаті через рік модель отримала покращену комплектацію Autobahn з велюровими спортивними сидіннями, електролюком і 14 «легкосплавними дисками. Але і це не сильно допомогло.

Невтішний підсумок

Santana в комплектації Autobahn.  Так називалися комплектації на німецькому.
Santana в комплектації Autobahn. Так називалися комплектації на німецькому.

Згідно з планом Фольксваген розраховував продавати близько 4000 — 5000 тисяч Сантан в місяць. Але майже відразу стало зрозуміло, що це неможливо. Навіть незважаючи на невеликий рестайлінг 1987 року, в місяць вдавалося продавати не більше 600 автомобілів.

У 1989 році, Ніссан припинив виробництво моделі. Але продажі велися до 1991 року, так як залишилося багато складських запасів. Всього за 7 років було продано 50 тисяч Nissan Santana.

Подписаться
Уведомить о
guest
0 комментариев
Популярные
Новые Старые
Межтекстовые Отзывы
Посмотреть все комментарии

© 2016 - 2020 | Automotive - автомобильный интернет-журнал. Все права защищены

Использование и перепечатка материалов сайта разрешены исключтительно при наличии активной гиперссылки на источник

По вопросам сотрудничества: support@automotive.co.ua. Контакты

car