В історії автомобільного спорту є чимало випадків, коли команди йшли на різні хитрощі, для отримання переваги над суперником. Але випадок, який стався в середині 90-х з офіційною ралійної командою Toyota, вражає своєю нахабністю і витонченістю досі.
Великі успіхи

До початку 90-х Тойота вирішила грунтовно зміцнити свої позиції в світовому ралійного першості. Для цього були всі умови. У команди Toyota Team Europe був відмінний автомобіль — Toyota Celica GT-Four, необхідний бюджет, а головне чудові пілоти. У 1990 і 1992 році Карлос Сайнс завоював титул WRC, в 1993 на п’єдесталі опинився Юха Канкуні, а роком пізніше Дідьє Оріоль. Крім того в 1993 і в 1994 році, Toyota завоювала кубок конструкторів, потіснивши знамениту Lancia. Іншими словами, японці заробили певний авторитет і якесь «запаморочення від успіхів».

Сезон 1995 року погрожував вийти по-справжньому захоплюючим, адже в спину Тойоти вже дихали молоді та амбітні Субару і Міцубісі. Крім того, нові технології, дозволили відносно малопотужним автомобілям WRC, перевершити по швидкості проходження ділянок знаменитих предків з Групи Б. В результаті, FIA турбуючись за безпеку, ввела додаткові обмеження на потужність двигуна. Так розмір шайби рестриктора, через який відбувався забір повітря для турбокомпресора, був зменшений на 2 мм. Цей захід сильно вдарив по потужному мотору Celica GT-Four.
З новими зрівняльними заходами, Селіка стала програвати етап за етапом. Субару здобула перемогу в Монако і Португалії. Ралі Швеції залишилася за Міцубісі і тільки у Франції Дідьє Оріоль зміг з великими труднощами вирвати для Тойоти єдину в сезоні перемогу. Стало зрозуміло, що при поточному стані справ у компанії немає жодного шансу на подіум.
Махінація

Для того щоб хоч якось прискорити машину, в повній секретності інженери заводської команди розробили спеціальний механізм, який відсував обмежувальну шайбу на 5 мм, таким чином дозволяючи повітрю безперешкодно проникати в турбіну. Хитрість цього рішення полягала в тому, що механізм починав свою роботу тільки після запуску мотора і зовні ніяк себе не видавав. За допомогою цього пристрою потужність двигуна Celica GT-Four зросла на 50 к.с. З огляду на що автомобілі WRC тих років мали мотори на 300 к.с., дуже істотна надбавка!
Вперше «чітерська» Селіка проявила себе на передостанньому етапі в Іспанії, де керував її Юха Канкуні показував неймовірну швидкість. Уже в перший гоночний день фін захопив лідерство, а його відрив від найближчого переслідувача склав 22 секунди. Ніхто не розумів звідки у Тойоти взялася така швидкість. Про всяк випадок техніки FIA демонтували турбокомпресори для вивчення.

В результаті після ретельного аналізу, секретний механізм був знайдений. Інспектори FIA були вражені з якою витонченістю він був виконаний. Президент організації Макс Мослі навіть похвалили інженерів Тойоти, сказавши:
Це сама геніальна річ, що я бачив в автоспорті за 30 років!
Макс Мослі
Проте, врятувати від ганьби це не могло. FIA була безжальна, анулювавши всі перемоги команди в сезоні і дискваліфікувавши її на 1 рік. Суворе, але справедливе покарання.
Тим часом ганебний епізод не зломив Toyota Motorsport і в 1997 році команда повернулася в WRC з новою машиною. Але це вже зовсім інша історія.