За весь час розвитку автомобільної індустрії, відомо немало прикладів, коли виробники в останній момент скасовували випуск перспективних моделей. Будь то недалекоглядність керівництва, технічні або фінансові проблеми — не важливо з яких причин, але світ позбувся чимало крутих автомобілів.
Mercedes-Benz C112

У 1991 році на Франкфуртському автосалоні, Мерседес представив С112 — спортивний автомобіль з двигуном V12 і среднемоторним компонуванням. Зовні концепт нагадував пізні прототипи Mercedes-Benz C111, але був побудований на основі гоночного C11 від Sauber.
Як наслідок, прототип мав видатні характеристики. Потужність шестилітрового мотора становила 408 к.с. На перший погляд небагато, але вкупі з легким кузовом з композитних матеріалів, за розрахунками автомобіль міг розігнатися до 309 км / год, а першу сотню долати за 4,9 сек.
Крім того, C112 міг похвалитися активною аеродинамікою, керованою фірмовою підвіскою Active Body Control і салоном від S-класу з чудовою обробкою.
Безсумнівно С112 став би окрасою модельного ряду Мерседес, але керівництво німецької компанії на запуск серійного виробництва так і не наважився. А жаль!
Cadillac Ciel

У Кадиллак є погана звичка, створювати приголомшливі концепти, але не доводити їх до серійного виробництва. Так було з перспективним Cadillac Sixteen 2003 року, так стало і з Ciel 2011 року.
Перш за все автомобіль вражав своїм зовнішнім виглядом. Елегантний кабріолет поєднував в собі риси класичних Кадилаків, але при цьому був свіжий і оригінальний. Cadillac Ciel відрізнявся багатою хромованою обробкою, величезними 22 «колесами і розкішним салоном.

Тим часом, під капотом Ciel перебувала гібридна силова установка потужністю в 426 к.с. З ним концепт міг розігнатися за 5 сек. до 100 км / год, а «максималка» становила 280 км / ч. Але для автомобіля такого класу це абсолютно не важливо, важливо те, що він передбачався до серійного виробництва, але з невідомих причин до конвеєра так і не дістався.
Bugatti 16C Galibier

У 2009 році цей прототип сколихнув автомобільну громадськість. Ще б! Galibier — чергова спроба створити чотиримісний Bugatti, але на цей раз найбільш близька до успіху.
Автомобіль отримав дефорсований до 800 к.с. двигун від Veyron і повнопривідну трансмісію. З технічної точки зору все було дуже гідно. Але зовнішній вигляд викликав питання.
Перш за все п’ятидверний Galibier хоч і нагадував Veyron, але виглядав дуже ваговито і непропорційно. Власне концепт, не пішов в серію тому, що керівництву VW він не сподобався.
Lamborghini Estoque

Під кінець 00-х багато виробників спорткарів почали замислюватися про створення чотиримісних автомобілів. Згадати хоча б Aston Martin Rapide і Porsche Panamera. Але німці і англійці змогли налагодити серійне виробництво, на відміну від італійців.
У 2008 році Lamborghini в концепті Estoque, продемонструвала своє бачення чотридверного спорткара. Прототип багато в чому став унікальним. Це перший Ламборгіні в кузові седан і перший за 15 років, з переднім розташуванням двигуна. Крім того автомобіль оснащувався 560-сильним V10 від Gallardo та повним приводом.

Тим часом, Estoque вийшов дуже красивим. Схожий за стилістикою з Lamborghini Reventon, він мав гармонійним, а головне закінченим зовнішнім виглядом.
Серійне виробництво передбачалося почати в 2011 році, навіть озвучувалися ціни. Але плани залишилися, тільки планами.
Volkswagen W12

В середині 90-х великі боси Фольксваген вирішують створити ультимативний суперкар, який би показав на що здатна німецька компанія.
У 1997 році суперкар під назвою W12 Syncro був готовий. Як неважко зрозуміти з індексу, автомобіль оснащувався гігантським W-образним, 12-циліндровим мотором, потужністю 420 к.с. Крім того, що двигун розташовувався посередині, Syncro міг похвалитися повним приводом і чудовим дизайном за авторством легендарного ательє Italdesign. Концепт справив фурор на Токійському автосалоні, і німці зрозуміли що знаходиться на правильному шляху.

Через рік на Женевському автосалоні, компанія представила W12 Roadster в однойменному кузові і з тим же мотором, але з заднім приводом. Приблизно тоді ж, з’явилися перші чутки про обмежений випуск 200 машин.
Час минав, але автомобіль так і не пішов у серійне виробництво. Однак абсолютно несподівано в 2001 році, VW представив оновлений W12 Nardo з форсованим до 600 к.с. мотором. Прототип був здатний розігнатися до 100 км / год за 3,5 секунди, а його максимальна швидкість складала 357 км / ч. Рік по тому Nardo встановив світовий рекорд на однойменній трасі, проїхавши за добу 7740 км із середньою швидкістю 323 км / год.
На жаль ніякі рекорди не дозволили Volkswagen W12 встати на конвеєр. Шкода подвійно!
Найкрутіші автомобілі
Звичайно це далеко не повний список крутих автомобілів, яким так і не судилося стати серійними. Якщо вам є, що в нього додати, ласкаво просимо в коментарі)